Bli september månads Spotlight

För att få chansen till att ha din blogg i menyn på Kristen S i en månad, kommentera det här inlägget och glöm inte bort att vi behöver ditt (för)namn och bloggadress.

För extra chanser

▪ Följ oss på Bloglovin' och skriv in din mailadress när du kommenterar. (Endast vi bloggare kan se din mail.)
Se till att du är registrerad på Bloglovin' med samma mail som du kommenterar under. Skriv i din kommentar att du börjat följa bloggen/redan följer den.

▪ Gilla bloggen på Facebook och skicka med en länk till din profil i kommentaren. Tänk på att länken kommer att vara synlig för alla och inte bara oss bloggare. Detta urförs på egen risk.

▪ Följ bloggen på Twitter och skriv med ditt twitternamn i din kommentar.

Vinnare
Vinnaren kommer utses genom random.org i morgon eller i övermorgon. Lottningen sker alltså slumpmässigt och vi bedömer inte innehåller på bloggarna. Även de som tidigare vunnit har chans att delta igen.

Skrivet av: Jossan
Tid: 08:05:44
Datum: 2011-09-02
Tid: 15:00:28
Datum: 2011-09-02
Märta
Jag följer er på Bloglovin'! http://www.facebook.com/profile.php?id=100000720002718 < facebook! Gillar er där också! På twitter heter jag martanummenmaa , följer er där med!



Kramar! ♥
Tid: 17:06:02
Datum: 2011-09-02
Erika
Jag är gärna med :) Och jag gillar redan er blogg på Facebook (min profil: http://www.facebook.com/erika.skarman) och följer redan er på Bloglovin' :) Och på twitter följer jag också er, follow11me heter jag där :)

Kram, Erika på Cullens.se
Tid: 17:18:02
Datum: 2011-09-02
erica
Följer på bloglovin' och på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=538507762

och även på twitter där jag heter kkkstew.
Tid: 20:04:40
Datum: 2011-09-02
Julia
- Jag följer på BlogLovin'. Med mejlen [email protected], inte den andra.

- Jag gillar bloggen på Facebook. Länk till min profil: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000882838072

- Jag följer även bloggen på Twitter, och mitt användarnamn där är: beliebersweden_



Kram! ❤
Tid: 14:13:49
Datum: 2011-09-04
Madelene Sterner
Jag är gärna med och tävlar om att bli "Veckans Spotlight"! :) Jag prenumererar via Bloglovin' och gillar er sida via Facebook!



Här är länken till min profilsidan på FB:

http://sv-se.facebook.com/people/Madelene-Sterner/1282554072
Tid: 07:43:48
Datum: 2011-09-05
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar