Kristen S lägger ner

Bloggen kommer i och med det här inlägget att läggas ner. Det är riktigt tråkigt att vi till slut behöver skriva det här inlägget. Ni läsare har säkert märkt av att uppdateringen bara har blivit sämre och sämre. Det beror på att vi tre bloggare helt enkelt inte har tid längre, mest på grund av skolan, men att vi också tappat lusten för att fortsätta.

Vi har funderat på att ta in flera nya personer som kan ta över bloggen, men det känns inte rätt eftersom det inte skulle vara samma sak. Då är det bättre att ni som är intresserade istället skapar en helt ny, egen blogg om Kristen.

Jossan:

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den här bloggen har varit en del av mitt liv i över 2 år nu. Men jag har känt sedan ganska länge tillbaka att jag inte vill fortsätta. Ofta har jag känt att jag varit "tvungen" att dra mig hem från skolan eller sitta uppe sent på kvällarna för att hålla sidan uppdaterad. Bara för att hålla andra nöjda, när jag från början skapade bloggen för min egen skull, som en kul grej. I slutet bloggade jag inte för min skull längre och enligt mig förlorade jag tid på att göra något jag inte tyckte var kul längre.

Men trots detta så ångrar jag inte ett dugg att jag skapade den här bloggen. Det har varit underbart att få lära känna både mina "bloggkollegor" och er läsare! I slutändan är det Hanna, Olivia (och Eve) samt ni som har gjort det värt det! Jag kommer självklart att stötta Kristen lika mycket som förut. Tiden finns bara inte till för att skriva om henne på det här sättet när jag går andra året på gymnasiet.

Jag ska undvika att det här blir alldeles för långt eftersom Hanna och Olivia också ska få plats. Vad jag vill säga är tack. Tack för att ni besökt bloggen, och tack för att ni stöttat oss så mycket som ni gjort. Tack för de här åren!


Hanna:

Ja, jag kan börja med att det känns väldigt sorligt att det här är det sista inlägget jag skriver här på Kristen S. Som Jossan skrev så har bloggen vart en del av mitt liv i nästan 2 år och jag har lagt ner väldigt mycket tid på att blogga. Tid som kanske inte fanns men ville göra er läsare glada och nöjda. Men nu känner jag att min tid inte räcker till längre har börjat satsa mer på mina hästar och skolan tar den tid den tar.

Nu det sista halvåret har jag tappat lusten att blogga det känns som jag är färdig här och det känns som vi har nått toppen och inte kan komma längre med bloggen. Från nästa ingenting har Kristen S blivit Sveriges största blogg om henne. Jag är väldigt stolt över mig, Jossan, Olivia och (Eve) som har lyckats så här bra! Men jag är så glad över er alla som läser bloggen och som har gjort det alla dom här åren! 

Jag vill tacka till alla er ni har betytt väldigt mycket för mig! Ett speciellt tack till Jossan som gav mig den här chansen att blogga på Kristen S! TACK.


Olivia:

Jag vill först och främst tacka Jossan och Hanna som gav mig chansen att bli en av bloggarna här på Kristen S. När jag fick beskedet sprang jag runt och näst intill skrek i huset av lycka. Så tack till Jossan och Hanna!

Ni läsare har också betytt mycket för mig, alla fina kommentarer och era tips har gjort så att det blivit roligare att blogga. Tyvärr tar skolan väldigt mycket tid och jag prioterar andra saker framför bloggning och Kristen just nu. Precis som Jossan skrev, kommer jag ändå stötta Kristen minst lika mycket, även om jag inte bloggar.

Peace out loved ones. Jag önskar er all lycka (gud, vad cheesy, men jag menar det faktiskt). Tänk på att följa era drömmar, ni kan precis som Kristen lyckas!


Domännamnet kristens.se kommer att gå över till kristens.blogg.se i oktober 2012. Bloggen kommer inte att tas bort, så ni kan fortfarande besöka den och titta tillbaka i arkivet. Vår twitter kommer dock att raderas.

Har du länkbyte/top affiliate med bloggen är det okej att ta bort din länk. Snälla, undvik kommentarer med reklam för din blogg och liknande i det här inlägget. Efter ett tag kommer jag gå in och avaktivera möjligheten att kommentera det här inlägget för att slippa sånt. Kommentarsfunktion avaktiverad.

Än en gång, tack för den här tiden!

Skrivet av: Jossan, Hanna & Olivia
Tid: 19:40:11
Datum: 2012-02-04
Eve
Tjejer! Så tråkigt att sidan ska läggas ner även om jag förstår precis hur ni känner. Det var ju bl.a. tidsbrist som gjorde att jag kände mig tvungen att sluta. Ni har i alla fall alltid gjort ett sjukt bra jobb och det var superkul att lära känna er, Jossan och Hanna! (Tyvärr inte dig Olivia eftersom jag bloggade före dig). Tack för att även jag fick chansen att blogga med er och för att ni har gjort ett så här bra jobb de senaste åren! Stor kram till er alla tre!
Tid: 19:43:59
Datum: 2012-02-04
Emilia
NEEEEEEHEEEEJJ!!!! D': vad ska jag göra panik, ni är min ända trovärdiga källa! Jag förstår er såklart men fan va synd!! Den här bloggen har varot en deö av mitt liv också i några år!! Lycka till med skolan å så hörni! Kärlek till er!! <3
Tid: 20:01:29
Datum: 2012-02-04
E
Suckar av besvikelse... Denna sida har blivit en standard att besöka varje dag och den enda svenska Kristen hemsida jag följer...
Tid: 20:13:15
Datum: 2012-02-04
Anna
Neeeej, usch vad ledsen jag blir!! :( Precis som nämnt är det er blogg jag besöker varje dag för uppdateringar om Kristen och ni har verkligen gjort ett TOPPENjobb! Sidan är galet snygg, ni sköter den så himla vuxet och duktigt och ni borde verkligen ha fått mer cred för det ni gör än vad ni fått. Jag förstår absolut varför ni tar det här beslutet, även om jag helst av allt bara skulle vilja be och böna för att få er att fortsätta, och jag önskar er lycka till i era liv och allt ni pysslar med som jag är säker på att ni gör med samma perfektion som här! Tack för all tid och vem vet om ni eller någon av er en dag känner att ni har tid att ta upp bloggen igen. Om så; let me know! ;) KRAAAAAAAM på er! <3
Tid: 21:18:21
Datum: 2012-02-04
Viktoria - ashleygreene.se
Nej, vad tråkigt! Bästa Kristen-sidan ju :/ Men jag förstår absolut ert beslut då jag tänkt samma sak många gånger med mina sidor. Riktigt synd men ibland måste man ju prioritera! Tack för all den tid ni lagt ner på sidan, ni har verkligen gjort ett jättebra jobb och hoppas ni får det så bra! Kram :)
Tid: 21:45:15
Datum: 2012-02-04
Alexandra
Detta var verkligen jätte, jätte tråkigt att höra - att Sveriges största sida om Kristen Stewart ska läggas ned - det är väldigt mycket att ta in faktiskt! Jag har ju föjt er sida sedan 1½ år sedan, och jag medger att det kommer vara väldigt konstigt & ledsamt att det inte kommer komma upp mer uppdatering här på er sida! Men på samma gång, så förstår jag er till 100%. Man måste få prioritera sitt privat liv & skolan innan bloggen, och om man känner sig 'tvingad' att blogga bara för att göra någon annan nöjd; tja, då kan man nog inte säga att det är särskilt kul längre... Men tack för en underbar sida med bra uppdatering varje dag med nyheter om Kristen Stewart, ni har gjort ett fantastiskt jobb!
Tid: 21:56:02
Datum: 2012-02-04
Madelene
Just nu försöker jag komma på något bra att skriva men vet inte riktigt var jag ska börja ... Er sida har varit grym på alla sätt och vis! Jag har älskat den från den första dagen jag hittade den, och har varit inne på sidan flera gånger per dag sedan dess! Ni tjejer har gjort ett grymt jobb (framför allt Jossan som startade sidan och stått för de otroligt snygga designerna!)! Ni har alltid haft koll på den senaste informationen och alltid varit engagerade när det vankades för galor (var tydliga med tidsskillnader, länkar till livestreams osv)! Riktigt, riktigt synd att ni lägger ned! Er blogg var (och är fortfarande) perfektion i mina ögon! Erat arbete på bloggen är guld värt!



Tack för de här senaste två åren (som jag följt er) och lycka till i framtiden! Kramar till er alla!
Tid: 22:01:48
Datum: 2012-02-04
Lisa Bergström
Ååh nejjj! Blev superledsen av denna tråkiga nyhet! Detta har absolut varit min absoluta favorit blogg som jag besökt flera gånger om dagen och det har varit det första jag gjorde när jag satte på datorn! Jag vill tacka er för denna fina tiden och för att ni uppdaterat så himla bra och drivit en sån sjukt bra blogg! Tusen tack!
Tid: 22:11:50
Datum: 2012-02-04
taika
Fyfan va tråkigt! Älskar verkligen den här bloggen.

Upptäckte Kristen genom twilight & direkt efter jag såg filmen för första gången hittade jag denna bloggen & jag började älska Kristen mer & mer. Eran blogg har varit hur bra somhelst, och designerna, herregud va fina dom har varit/är. Tack endå för denna bloggen om världens vackraste kvinna så länge den varade. Ni va grymma & TAACK ännu en gång. ♥
Tid: 22:13:44
Datum: 2012-02-04
Matilda
Neeeeeeeeeeeeeej snälla jag får också panik ärlig talat !!! sluta detta är en mardröm vad ska jag nu kolla på?!! Kommer det komma en ny kristen s blogg ?!!!

Tid: 22:14:10
Datum: 2012-02-04
fanny
hur skapade ni denhär bloggen och var någonstans, tacksam för svar via email eller denhär kommentaren!



tack för att ni bloggat och hållit mig uppdaterad om kristen i dessa år!



ha det bra! :))
Tid: 22:19:54
Datum: 2012-02-04
Anonym
Men nej :'( Kan ingen annan över ta bloggen ? <3

Tid: 22:29:24
Datum: 2012-02-04
Adina
Vad förvånad jag blev, trodde först att det var ett skämt! Men jag förstår absolut, och vill bara säga TACK för det jobb ni lagt ned på sidan för oss läsare, ni förstjänar en stoor applåd! ;))
Tid: 22:48:48
Datum: 2012-02-04
Alice
Tråkigt att höra men som alla andra skriver så förstår jag er till 100%! Skolan måste alltid gå före. Jag är glad över att ni ändå alltid har uppdaterat otroligt mycket. Jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig nu, och hur jag ska hitta all information. Jag kommer antagligen i flera veckor gå in på kristens.se flera gånger varje dag bara av en vana ;)



Jag vill så klart tacka Jossan(extra cred till dig för en grym design), Hanna och Olivia men även alla läsare som stöttat Kristen! Jag glömmer aldrig när vi satt uppe mitt i natten och chattade under MTV Movie Awards, eller hur glad jag var på Kristens födelsedag! Idag stötte jag på en video på youtube där alla kommenterade massa sjukt dumma saker om Kristen. Då tänkte jag på hur vi, alla tillsammans kunde säga emot dem.

Jag är så glad över att de finns människor som gillar Kristen lika mycket som jag gör och som skulle göra allt för att stötta henne.

Jag hoppas verkligen att ni fortsätter att gilla henne även om bloggen läggs ner, att ni fortsätter att rösta på henne och följa henne. Vi får verkligen inte glömma av henne! Tänk på hur mycket hon betyder för oss! <3



Så tack så mycket!! Denna bloggen har varit en stor del av mitt liv på det senaste och jag är otroligt stolt över dig Jossan som startade denna bloggen och väckt mitt intresse för Kristen! TACK! :) <3
Tid: 22:52:59
Datum: 2012-02-04
Fanny
Nej, gud vad tråkigt! Har verkligen uppskattat den här bloggen otroligt mycket. Jag har följt den i över ett och ett halvt år och älskat den. Ni har varit super duktiga och det är otroligt tråkigt att ni lägger ned bloggen. Men såklart förstår jag hur ni känner och det får man respektera.



Lycka till och tack så jätte mycket för allt ni gjort här!
Tid: 23:50:23
Datum: 2012-02-04
nathalie
det var riktig tråkigt att höra att ni ska lägga ner, men det är klart skolan ska alltid komma först, och förstår att man blir trött på att blogga om samma person i två år. Men denna kristen sida har varit den bästa och har alltid gått in här varje dag, flera gånger om dagen!. Vill tacka er väldigt mycket. ha det bra och ta hand om er.
Tid: 23:54:54
Datum: 2012-02-04
Moa Mildén
Blir riktigt tråkigt, har ju följt denna länge. För mig gör det inget om ni uppdaterar (ibland) bara kul att liksom kolla in om något mer har hänt ni vet.. Jag tycker ni borde ha kvar den, uppdatera när "NI" känner för det och har tid. Hoppas ni ändrar er vilket jag tror ni INTE gör. Ha det bra i alla fall!
Tid: 23:55:50
Datum: 2012-02-04
Malin
Jag förstår helt och hållet varför ni bestämmer er för att lägga ner. Ni ska veta att ni var jävligt proffsiga. Fansidor som skriver "åååh, han/hon är SÅ snygg" till varje bild är inte så roliga att läsa. Ni var verkligen inte så. Ni var rakt på sak och väldigt tydliga. Jag säger det igen: ni var jävligt proffsiga. Jag är inget stort fan av Kristen Stewart, men jag besökte er på grund av att sidan varit så välgjord och framförallt välskriven. Ni borde fått ett pris för ert arbete på Kristen S. Lycka till med allt!
Tid: 00:08:00
Datum: 2012-02-05
Madelene
Måste även få inflika att jag till punkt och pricka håller med "Malin"! Detta var verkligen inte som en "vanlig" fanblogg (usch, det känns verkligen jättesorgligt att använda mig av tempusformen preterium/imperfekt)! Inget trams eller så! Allt var väldigt professionellt! Och ja, ni borde verkligen ha fått någon slags utmärkelse för det arbete ni stått för!



Tack än en gång för allt arbete ni gjort på bloggen! Ni ska veta att vi uppskattade allt jättemycket och kommer att sakna er! Kramar!
Tid: 00:22:58
Datum: 2012-02-05
Vanessa
Wow. Det här är tredje bloggen som lägger ned under en vecka... Förstår verkligen varför men det är jätte, jättetråkigt ändå. Jag älskade denna bloggen intensivt och känner mig lite som Bella när Edward lämnade henne.



Tack i alla fall för er arbete ni har lagt ned, det uppskattas högst :')

Nu måste jag lyssna på Iridescent...



Tid: 09:21:28
Datum: 2012-02-05
Fanny
Men åå! Besöker den här sidan varje dag! Det är den enda bra sidan om kristen stewart, twilightsweden tex skriver aldrig om henne.. Kommer sakna denna sida så grymt mycket!! Men lycka till och ha det så bra <3
Tid: 11:22:05
Datum: 2012-02-05
Emma
Neeeeej vad tråkigt :'( men jag förstår absolut att det tar mycket tid och att ni måste fokusera på skolan. Detta är absolut den bästa fanbloggen jag har följt. Ni är otroligt proffsiga och duktiga. ETT STORT TACK! :) speciellt till dig Jossan för allt jobb du har lagt ner under en så lång tid. Och dina designer är verkligen supersnygga! :) lycka till nu tjejer och tack så mycket för den här tiden! :') <3 kram
Tid: 11:41:30
Datum: 2012-02-05
Linnea
kan ni inte säga var annars man kan hitta nyheterna om kristen? Då skulle förmodligen väldigt många bli glada! Snälla snälla snälla!!!!!!
Tid: 11:42:26
Datum: 2012-02-05
Anonym
om vi alla lovar att kommentera mycket mer?
Tid: 11:45:06
Datum: 2012-02-05
A
Tråkigt att höra... . började nästan gråta när jag läste inlägget. Denna bloggen har betytt såååå mycket för mig! Jag vet ingen annan fansida som skriver så sjukt bra om Kristen. Som de andra skriver så håller jag med om att ni var väldigt proffsiga!! Jag hoppas att alla fortsätter att älska Kristen även om vi nu på egen hand får leta information och följa henne.

TACK JOSSAN, HANNA OLIVIA FÖR EN GRYM BLOGG!! Det var först när jag började läsa bloggen som jag förstod hur mycket jag gillade Kristen!



FÖR ALLA SOM INTE RIKTIGT VET VART NI SKA TA VÄGEN:

här är en engelsk sida om Robsten som uppdaterar ganska mycket: http://www.strictlyrobsten.com/



Här är en engelsk sida om Kristen som enligt mig inte går att jämföra med kristens.se men som ändå uppdaterar ganska mycket:

http://kristenstewartdaily.net/



En svensk sida som skriver om Twilightnyheter(Om ni klickar på länken "Humans" och sedan på "Bella" kan ni läsa om endast Kristen!!):

http://twilightmovie.blogg.se/



En svensk blogg om Kristen som uppdaterar bra(Värt att gå in och kolla även om Kristens.se var mycket bättre enligt mig):

http://kristenstewart.se/



Haha det går inte att jämföra någon av sidorna med Kristens.se men jag tycker ändå att de är väldigt bra sidor! :)



TACK ÄNNU EN GÅNG FÖR EN FANTASTISK SIDA! :D

Tid: 11:54:50
Datum: 2012-02-05
Agnes
Tusen tack för all tid, kärlek och kraft ni har lagt ner i den här bloggen. Det har alltid varit härligt att komma in på bloggen och läsa era inlägg, men precis som ni säger så har det varit rätt lite nu på slutet.

Det var alltid här som man hittade den bästa info och fick den snabbast också.

All cred till er, ni är värda guld efter dem här två åren!

Tack och lycka till med allt!



Just, tänkte bara fråga om någon av er har någon personlig blogg? Skulle vara kul att följa er även om det inte är Kristen relaterat =)
Tid: 12:10:47
Datum: 2012-02-05
Karin
Riktigt tråkigt, men jag förstår hur det är! Ha det så bra, tjejer, och tusen tack för all tid ni har lagt ner för att göra oss Kristen fans nöjda! :)
Tid: 13:43:35
Datum: 2012-02-05
Ida
Åh gud vad tråkigt men jag förstår er verkligen!! Men nu vet jag inte vad jag ska gööra, ni har ju varit så jädrans grymma <3
Tid: 14:37:26
Datum: 2012-02-05
Märta - PWS
Fan vad synd! :( Men ni har alla varit duktiga, tack för ett bra jobb!
Tid: 14:42:57
Datum: 2012-02-05
Alexandra
För er som undrar vart man kan få lika bra information om Kristen Stewart som på Kristens.se så är den här sidan den bästa: http://kstewartfan.org/
Tid: 15:33:17
Datum: 2012-02-05
Johanna
Gud va synd. Älskar er sid aoch läser den varje dag. Kommer sakna det men jag förstår att ni måste ha tid med annat så önskar er lycka till.
Tid: 17:44:57
Datum: 2012-02-05
Sofia
Hej



Ville bara säga att ni har gjort ett helvetes bra jobb under de här 2 åren och det är synd att ni lägger ner. Jag har läst den här bloggen i ungefär 1 år nästan varje dag för att Kristen är min idol och det här var den bästa sidan såklart. Nu när den läggs ner undrar jag om ni har några tips om andra bloggar som skriver om Kristen? Kram kram



P.S. Det är bra att ni inte raderar bloggen helt för vad skulle då ha varit meningen med bloggen överhuvudtaget? Att bara kasta bort det ni har jobbat så hårt för.
Tid: 19:22:23
Datum: 2012-02-05
Emmie
fan va tråkigt! Jag förstår er och hur ni känner... tack för en underbar sida. Den har varit ett måste för mig varje dag. får se om jag kan hitta någon liknande sida som håller samma klass. kram och tack :)
Tid: 20:28:22
Datum: 2012-02-05
Anonym
Jag blir nästan tårögd haha, Du är BÄST jossan! Jag har varit inne här minst 2 ggr om dagen de senaste 2 åren, kommer sakna det och er! kram
Tid: 01:20:58
Datum: 2012-02-06
Katte
Nej vad tråkigt :( Det här har varit en av mina absoluta favoritbloggar, även som bara läsare har jag så många minnen av den, så fort jag var uttråkad hade jag den här bloggen att kika in på, förväntningarna inför de nya filmerna tillsammans med er, och framför allt den första riktigt roliga uppesittarkvällen med livestream och chat, det var riktigt roligt :) ni har alltid varit så engagerade i bloggen och framförallt era läsare och det är det som gjort den här bloggen så rolig att följa. :) har inte varit inne så mycket sen jag började universitetet men alltid vetat att bloggen finns där, det är riktigt synd att den läggs ner. Men ni har gjort ett skitbra jobb allihopa och jag hoppas att vad ni än fortsätter med nu så kommer det bli precis lika roligt för er :) ta hand om er! ^^
Tid: 15:20:42
Datum: 2012-02-06
Alaysan
Jag förstår er verkligen! Jag tycker att det är starkt att hålla en blogg så uppdaterad i hela 2 år!

Enligt mig så skulle det inte alls göra någonting om ni fortsätter att blogga även om det kanske bara skulle handla om 1 inlägg i veckan! Fast ni kanske inte tycker att det skulle bli samma sak eftersom ni har uppdaterat så mycket innan.

Tack till er bloggare och tack till alla andra Kristenfan som hjälpt till att stötta Kristen! Ni betyder mycket för mig ska ni veta! :)



Ha det bra och lycka till i framtiden! ;) <3
Tid: 10:10:43
Datum: 2012-02-08
evelina
kommer sakna sidan så de är inte sant. min favo. har sett andra kristen sidor- men alla andra är inte alls lika bra. denna är seriös och ändå kul. men respekterar er!
Tid: 10:28:47
Datum: 2012-02-10
Anonym
kristenstweart.se suuuuuger!!!
Tid: 11:40:48
Datum: 2012-02-11
Millan
Kommer sakna Kristens.se :( men Kristenstewart.se är också bra värt att ta en titt . Hoppas att ni får det bra och tack för dom här åren .
Tid: 11:55:17
Datum: 2012-02-11
Anonym
KRISTENSTEWART.SE är också bra , tycker inte att det är okej att säga att någon suger !
Tid: 14:21:24
Datum: 2012-02-11
Alexandra
Jag är rätt så säker på att kristenstewart.se och alla andra svenska fansidor om Kristen Stewart gör sitt bästa! Väldigt kränkande att säga att en sida suger bara för att man själv inte gillar den... Håll dem dåliga åsikterna för er själva!
Tid: 19:04:57
Datum: 2012-02-11
Anonym
det finns bara en kristen sida som är bra. och det är denna. varför? alla andra suger. vet. de låter omoget och barnsligt när man bara skriver det så. men ni som inte sett KRISTENSTEWART.SE förrut så var de en nästan exakt kopia av denna bloggen!!
Tid: 16:36:17
Datum: 2012-02-12
Anonym
Jag vet inte varför du blir så arg eller upprörd över Kristenstewart.se . Du anser att den suger och är lik Kristens.se , men du behöver väll inte ta ut din ilska över andra . Jag har följt Kristenstewart.se ett bra tag och den sidan har aldrig varigt lik Kristens.se och jag älskar den sidan , bara för att du tycker att den suger så behöver inte det betyda att alla andra också gör det . Sluta kränk ner på andra . Ta ett bad och lyssna på musik istället .
Tid: 21:49:42
Datum: 2012-02-13
Jossan - kristens.se
Lägg ner med kränkande kommentarer. Fortsätter det kommer jag stänga av möjligheten att kommentera. Vill inte ha sånt i kommentarsfältet på sista inlägget på bloggen. Känns väldigt onödigt.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar