Dagens Kristen-bild 220112

LaGuardia Airport i New York den 18 mars 2010.


Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 14:08:33
Datum: 2012-01-23
aida
hallå :D jag gillar eran blogg verkligen mycket :*

kan ni ladda upp bilder på kristen stewart- klänningar :D

tackar i förhand

o det jag ville säga är att ni har det bästa bloggen nånsin :D
Tid: 00:43:03
Datum: 2012-01-24
erina
Omg jag håller verkligen med Aida. jag skulle oxå vilja se alla kristens bilder där hon har sina klänningar på sig.... jag bara älskar henne och jag älskar eran blogg <3

ni är BÄST ,, fortsätt bara

hälsningar från Uddevalla :D
Tid: 12:53:47
Datum: 2012-01-24
mimi
GUDDDDDDDDDDd när kommer vi se dem bilderna AIDA OCH ERINA ber om.... jAg håller verkligen med dem..... och ni som skapat bloggen ville bara säga till er " tack för att ni finns :)
Tid: 16:19:27
Datum: 2012-01-24
Jossan - kristens.se
Aida: Kolla det här inlägget [ http://kristens.se/2011/june/utkast-juni-14-2011-1.html ] där nästan alla av Kristens klänningar finns med. Och bara så du vet, jag ser att alla tre kommentarer ovanför är från dig, eftersom ditt IP-nummer syns för oss varje gång du kommenterar.
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar