Joan Jett pratar om Kristen med tidningen "She"

I en intervju med tidningen "She" pratar Joan Jett (som Kristen spelar i The Runaways) en del om Kristen.


[Joan] om sin inblandning i The Runaways filmen:

Jag ville vara där på inspelningen. Ni vet, anledningen till att jag aldrig brydde mig om en film om mitt liv var att jag inte ville att någon skulle sabba den. Jag skulle bli så galen om någon gjorde en Runaways film som jag hatade, ni vet?

Om att Kristen Stewart spelar henne i filmen:

Jag var exalterad... Jag mötte Kristen och vi kom överens riktigt bra... hon studerade verkligen mig - hon fick till mitt kroppsspråk, mina röstböjningar, uttryck. Vi är faktiskt väldigt snarlika. Vi är på samma sätt, i vår energi, när vi pratar om saker, vi är överallt. [Skrattar]
Hon var så hängiven. Jag kommer ihåg att jag frågade henne, tidigt, om hon skulle klippa sitt hår inför filmen och hon sa "Absolut". Jag tror att det hjälpte henne att känna sig som mig, mer än att ha på sig en peruk. Det var bra. Hon ville ha mig på inspelningen varje dag. Så det var coolt.


Källa 1
Källa 2
Bildkälla

Skrivet och översatt av: Jossan
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar