Kristens intervju med 15 A 20- Mexico


We had the chance to talk to Kristen Stewart at the Four Seasons Hotel in Los Angeles. When she walked into the room, she took off her headphones and shook our hands. She’s even cuter in person than onscreen. Her hair is still dark and short from playing Joan Jett, her eyes stand out and her skin is pale but perfect. She’s thin and she’s dressed very casual: white tank top, tight jeans. She pays complete attention to me as she smiles friendly and openly. We’ve spoke about it before, but in this third movie we want to know what she likes about Bella:

I had never heard of the books before knowing about the project, and to be honest I didn’t have time to read the script the first time they sent it to me. I wasn’t impressed with the synopsis, I thought it was shallow and not vey believable, but I ended up reading the script and loved the story right away, I really wanted to play Bella.”

After accepting the role in the movie, Kristen read the books to prepare for the character: I read all the books and I love them. But before filming Twilight I only read the first book. The movies are very faithful to the books, so we have a lot of material to work on, you want to know what your character is like, who she is, where she’s going, but not too much. As an actress you can’t forget, or not know something once you know it, I don’t know if that makes sense”.


Läs resten här.

Källa


Skrivet av: Hanna
Tid: 22:23:41
Datum: 2010-07-22
Asta
Vilket fint omslag av Taylor och Kristen! <333
Tid: 22:25:24
Datum: 2010-07-22
Asta....again
Oops,min blogg heter www.sparklingvampire.blogg.se hehe,skriver lite fel ibland.. :)
Tid: 23:29:53
Datum: 2010-07-22
erica - stewartdaily
jättefin blogg om kristen :)! lust att byta länkar?



och du jossan, du har inte varit medlem på fanglobe? vet inte varför men jag har fått för mig att det är du, det kanske det dock inte är ;)!
Tid: 00:31:30
Datum: 2010-07-23
erica - stewartdaily
sv; jadå, det är okej! :) har i alla fall lagt till en länk nu.

ja, det är det. haha okej ;)!
Tid: 01:00:58
Datum: 2010-07-23
erica - stewartdaily
sv; det ska ligga en länk till den här sidan under 'länkar' nu. vet inte om du var för snabb förut, för jag fixade det efter att jag skrivit den kommentaren här ovanför :) kolla om du ser den nu.



haha jag såg en bild på dig tillsammans med kristen på en sida om kristen på facebook och då hade någon skrivit att du ägde en hemsida om kristen. och jag kopplade ihop ditt utseende med jossan och att du måste varit medlem på fanglobe en gång i tiden. vet inte hur jag kommer ihåg det dock xD
Tid: 01:17:00
Datum: 2010-07-23
erica - stewartdaily
sv; jodå, det gör jag. här är den: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=5111343&id=190781042726 , finns någon till i samma album :)
Tid: 01:20:45
Datum: 2010-07-23
erica - stewartdaily
sv; ingen orsak :)! hade bara varit väldigt pinsamt OM det nu inte varit du haha. jag är sjukt avundsjuk på dig som fick träffa dom, själv hade jag nog svimmat eller liknande.
Tid: 01:32:21
Datum: 2010-07-23
erica - stewartdaily
sv; ja, det är väl så man får tänka antar jag. coolt att du fick vara på presskonferensen också! fick du ställa någon fråga? :) om jag skulle tagit en bild med kristen hade jag varit tomat-röd i ansiktet, jag rodnar i princip aldrig men så fort jag träffar kändisar, då passar det minsann. HOPPLÖST och jag vet inte varför xD



när jag läste på twilightsweden att dom skulle komma hit hoppade jag av glädje och visste knappt vart jag skulle ta vägen. och jag hade gått hem från skolan den dagen för att jag inte mådde bra sen hittade mamma mig runt hoppandes i vardagsrummet. jag kan säga att hon trodde jag skolkade haha. hur jag ens fick biljetter till eventet var rätt otroligt, fick biljetterna fredagen innan av en som heter lina som hade hört att jag var galen i kristen. sånna personer kan typ göra ens liv ibland :D! och henne är jag EVIGT tacksam.



långt det blev.. haha!
Tid: 01:45:03
Datum: 2010-07-23
erica - stewartdaily
sv; haha låter precis som mig, jag satt framför datorn och kände mig verkligen UR-LÖJLIG. de är människor som alla andra, så egentligen - varför? xD men där satt jag, skrattade, grät, hoppade runt och skakade. sms;ade alla kompisar jag har i princip (få bryr sig men jag var tvungen att skriva det till någon) xD
Tid: 13:29:48
Datum: 2010-07-23
Team Kristen
Hejsan! Tack så mycket, visst är jag det! Säg till när du har länkat mig, så fixar jag länkningen på min blogg :)

Ha det bra!
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar