Kristen har blivit gudmor!

I den kommande "The Twilight Saga: Breaking Dawn", blir Kristen Stewarts karaktär, Bella Swan, mamma. Men det är en verklighet skådespelerskan har haft svårt att förstå.
"Min bästa vän fick just än bebis. Hon är i min ålder. Så jag är en gudmor nu, vilket är... galet," sa 20-åringen under en intervju för att promota sin kommande film "Welcome to the Rileys".
På frågan om erfarenheten hjälpte henne att utnyttja sina egan modersinstinkter, svarade hon: "Det får mig faktiskt att inse att jag verkligen inte har en aning. Typ, jag ser vad som pågår, och jag blir helt 'Åh, herregud.'"

Trots att "Breaking Dawn", den fjärde delen i Twilight serien, inte börjar spelas in föränn om några veckor, säger Stewart att hon redan har varit med under förberedelserna inför filmen. Hon har haft ett antal möten med regissören Bill Condon och har till och med tillfälligt raderas några favoriter från sin diet.
"Jag vill så gärna ha en cheeseburgare, men, ni vet, jag måste bli en vampyr inom några veckor," sa hon över en lunch på en restaurang i Topanga, där vi satte oss ner för en veggieburger.

Ironiskt nog, så kommer hon inte ens att få chansen att visa upp sin figur i majoriteten av "Breaking Dawn."
"Jag är otroligt gravid i den första filmen," sa Stewart, och lade till att hon har spenderat de senaste veckorna med att prova protes-magar. "Jag har haft på mig det. Det är... galet. Jag har gjort passningar. Den blir enorm. Den blir så stor vid något tillfälle att det faktiskt ser omänskligt ut. Som om det gör illa henne. Och det är strimmor av sår på." 


Källa
Bildkälla
Artikeln är översatt av Jossan. Vid kopiering/använding länka till Kristen S.

Skrivet av: Jossan
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar