TV1000 kollar in Kristen Stewart

Den 23 oktober kommer TV1000 att rikta in sig på Kristen och visa fyra av hennes filmer på raken! Vi påminner er om det här sen när det börjar närma sig.
16.00: What Just Happened
18.00: Twilight
20.00: New Moon
22.10: The Cake Eaters
Förutom nedanstående tider så kommer filmerna att visas andra dagar och kanaler också, men vi ska försöka att skriva om det. Annars kan ni kolla TV-tablån för TV1000 här.


De har även en tillhörande intervju med henne.

När jag släppte kontrollen blev jag mycket lyckligare
Heta skådespelaren Kristen Stewart är överallt just nu. Nu har du chansen att se henne i ”New moon” och ”Twilight”, filmerna som gav fart åt hennes karriär. Här berättar hon om livet som skådespelare och eftertraktad tonårsidol.
Har du ännu inte hoppat på ”Twilight”-tåget har du nu chansen. På TV1000 kan du se Kristen Stewart och Robert Pattinson i trilogins första två delar, samtidigt som den tredje filmen rullar på bio. Kristen Stewart är dessutom TV1000-aktuell i småstadsdramat ”The cake eaters” och kändistäta ”What just happened”.

I ”New moon” blir Bella lite adrenalinberoende. Hur mycket kicksökare är du?

– Det beror allvarligt talat på när jag vaknar och hur det känns den morgonen. Ibland är jag värsta mesen och ibland är jag villig att göra vad som helst. Så jag kan inte riktigt svara, jag är inte säker.

Vi får också se dig på en motorcykel som ser rätt cool ut. Gjorde du några av dina egna stunts?
– Patetiskt nog blev jag bogserad bakom en lastbil och jag var tvungen att se väldigt uppeldad ut fast jag egentligen mest kände mig generad. Men Taylor (Lautner) var mycket coolare än jag; han lärde sig faktiskt att göra det och det finns ett parti där han stannar genom att sladda. Taylor är så knäpp på det sättet, han kan göra vad som helst.

Var det mer press kring ”New moon” på grund av att den första filmen blev en sådan framgång?
– Definitivt. Men jag oroade mig aldrig för fansen; jag tror att de är medvetna om att allt filmerna kan göra är att fånga en essens, eftersom man inte kan få in hela boken i filmen. Det jag däremot oroade mig för var folk som inte var fans av böckerna utan blev det via filmerna och det faktum att ”New moon” totalt underminerar det som etablerades i ”Twilight”. Men det är det jag gillar med ”New moon”, att den liksom står på egna ben.

Känns det knäppt att göra en serie filmer och veta att ditt liv är planerat fram till 2011? Vad planerar du att göra när det inte blir fler ”Twilight”-filmer?

– Jag är inte mycket för att planera. När jag väljer jobb, väljer jag impulsivt och jag kan bara hänge mig åt ett projekt om jag känner mig dragen till det. Jag skulle aldrig kunna låtsas vara någon annan framför miljoner människor bara för att underhålla. Jag är ingen artist och bryr mig verkligen inte om erkännandet, så att jag var tvungen att skriva på för fyra filmer kändes inte läskigt. Det var ett tillfälle att utforska en karaktär i mer än sex veckor.

Är du förvånad över graden av uppmärksamhet som du har fått genom de här filmerna?

– Jag är väldigt medveten om – och det tar jag som en komplimang – att det finns fans där ute som inte kan skilja på mig och Bella. Samtidigt har det här gett mig så många möjligheter som skådespelare att jag inte kan be om något mer.

Se ”New moon”, ”Twilight” och ”What just happened” på TV1000. ”The cake eaters” ser du på TV1000 Family


Tack till Elin för tipset!

Källa
Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 18:56:58
Datum: 2010-10-03
Asta
Va kul! Kommer sitta bänkad framför tv:en ett bra tag,haha :D
Tid: 19:02:04
Datum: 2010-10-03
elin
varsegod! :D
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar