"Jag vill inte vara Kristen Stewart i Glee-världen"


Gleeks är kanske är förväntansfulla över att få se deras älskling Kurt börja dejta den nya killen som spelas av Chord Overstreet, men Chris Colfer är tveksam. "Jag känner att det inte kommer att hända för att tjejer kommer att bli förälskade i [Overstreet] och de kommer inte att vilja se [honom med Kurt]. Jag vill inte vara killen som tjejer hatar. Jag är den homosexuella killen tjejerna älskar." säger den Emmy-nominerade skådespelaren till Entertainment Weekly. "Jag vill inte ha breven som säger 'Kurt måste lämna våran man. Sluta kyssa våran pojkvän'... Jag vill inte veta hur Kristen Stewart känner. Jag vill inte vara Bella i Glee-världen.


Källa 1
Källa 2
Bildkälla

Skrivet av: Jossan
Tid: 11:05:40
Datum: 2010-09-17
I got the Miley Cyrus Virus
Ska vi följa varandra via bloglovin?
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar