Kristen Stewart blev mobbad i skolan


Kristen Stewart, 20, är en av Hollywoods hetaste unga skådespelerskor, men när hon var yngre var hon inte den populäraste tjejen på skolgården. Inte alls. Klasskamraterna mobbade henne och hon kände att hon inte alls passade in. Det var när de andra barnen upptäckte att hon hade spelat pojkflicka i filmen ”The Safety of Objects” från 2002 som trakasserierna började, berättar Kristen för Daily Telegraph.
Jag gick inte runt och pratade om att jag hade varit med i filmer, men så var det någon som såg en gammal film som jag varit med i, ”The Safety of Objects”, och insåg att den lille pojken i filmen hade vuxit upp och blivit tjej – nämligen jag. Då var det många som började säga saker som ”Hon är en riktig bitch” när de såg mig.
— Jag kunde inte relatera till barn i min egen ålder. De är elaka och ger dig ingen chans, fortsätter hon.

Twilight”-stjärnan var borta från skolan mycket och blev underkänd i flera ämnen. När hon var 13 år hoppade hon av skolan. Hon pluggade vidare på distans och satsade resten av tiden på skådiskarriären, och det har hon aldrig inte ångrat.
— Jag var glad över att kunna hoppa av studierna, säger hon.

Att det är för tidigt i livet för en 13-åring att börja jobba håller hon inte alls med om.
— Jag kände att jag egentligen borde ha varit vuxen redan som 5-åring.
— Jag minns när jag fyllde 18 och alla undrade om jag kände mig mognare, men jag kände mig på samma sätt som jag alltid hade gjort. Jag balanserade jobb och skola och hjälpte min mamma. Jag har alltid haft mycket ansvar.


Tack till Viktoria för tipset!

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 12:48:09
Datum: 2010-09-17
Tid: 13:29:57
Datum: 2010-09-17
Cissi86
Hoppas att mobbarna har det riktigt, riktigt dåligt nu!!
Tid: 14:52:59
Datum: 2010-09-17
Anonym
00.00 ikväl går panic room på tv4 :)
Tid: 15:21:45
Datum: 2010-09-17
Hanna
hej! jag undrar om du kan ta reda på vilka i the twilight cast som röker, haha det skulle vara intressant!:) suuuuper bra bloggggg!!!!! :D:D
Tid: 15:50:47
Datum: 2010-09-17
amanda
Hanna: Alla förutom Taylor och Kellan tror jag.
Tid: 18:15:51
Datum: 2010-09-17
Denise
amanda: dakota, t.ex., röker ju inte;) hahaha
Tid: 18:18:18
Datum: 2010-09-17
Jossan - kristens.blogg.se
Hanna: Nja, det här är ju inte en Twilight-blogg så jag har inte riktigt så mycket koll på de andra skådespelarna. Bäst är nog om du frågar på en som skriver om alla skådisarna. :)
Tid: 19:20:46
Datum: 2010-09-17
Lina
Stackar Kristen , Ashley röker nog inte tror jag...?! :/ =)
Tid: 00:20:53
Datum: 2010-09-18
amanda
Denise: Men dakota är inte "main cast" för hon har så liten roll. Räknade inte med volturi utan tänkte på the cullens, bella, charlie och the humans alltså de med lite större roller ;)



Lina: jo, det gör hon.

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar