Emma Roberts om Vanity Fair-omslaget


Just Jared: När jag tänker på dig, kommer jag ihåg Vanity Fair-omslaget du gjorde med Blake Lively, Kristen Stewart och Amanda Seyfried, och alla fyra av er har blivit riktigt kända sedan dess.
Emma Roberts: Det var ett roligt omslag. Det var riktigt roligt för det var innan någon av oss hade något. Jag kommer ihåg att vi alla tyckte att vi var en så udda grupp, och jag hade just kommit från skolan och gjort min sluttenta dagen vi fotade omslaget. Det är så länge sedan det var. Jag kommer ihåg att jag tänkte "Så konstigt". Det är bara konstigt att se tillbaka på det.

Just Jared: Har du kontakt med någon från det photoshootet?
Emma Roberts: När jag träffar på dem är jag vänskaplig med alla av dem. Jag älskar dem alla av olika anledningar, i mån av deras karriär. De har alla gjorde en del superbra filmer. Jag är inte i "SMS-vänner" med någon av dem, men jag tycker att de alla är riktigt härliga.


Källa
Orginalbild: Bildkälla 1 
Bildkälla 2

Skrivet och översatt av: Jossan - Vid kopiering länka och ge cred till kristens.se
Bild (första) redigerad av: Jossan - Vid användning länka till kristens.se
Tid: 17:46:52
Datum: 2011-04-14
ina
Jag tycker det är rätt udda att Kristen och Emma är med på samma omslag, särskilt när Michael Angarano dejtade Emma efter att det var slut mellan honom och Kristen. Måste ha känts märkligt...
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar