Summit om de läckta "Breaking Dawn"-bilderna


Dear Twilight Saga fans.

As some of you may know, pictures and screen grabs of The Twilight Saga: Breaking Dawn as a work in progress have leaked on the internet. We are extremely proud of this film and also extremely heartbroken to see it out there at this stage.

The film and these images are not yet ready or in their proper context. They were illegally obtained and their early dissemination is deeply upsetting to the actors, the filmmakers and Summit who are working so hard to bring these movies to fruition to you in November 2011 and November 2012.

Please, for those who are posting, stop. And please, though the temptation is high, don’t view or pass on these images. Wait for the film in its beautiful, finished entirety to thrill you.

Sincerely,
Stephenie Meyer, Bill Condon, Wyck Godfrey and Summit Entertainment.


Länkar till bilderna eller annat läckt material i kommentarerna kommer att raderas!

Källa

Skrivet av: Jossan
Tid: 22:38:14
Datum: 2011-04-01
Sanna
Vill bara säga att jag tycker det är skitbra att ni inte lägger upp det. Nästan alla andra sidor ju gör det och försvarar sig med att "alla andra gör det". Bra att ni står emot!
Tid: 23:25:17
Datum: 2011-04-01
Anonym
Tyckte väldigt synd om hela "Twilight-bunten" när jag läste detta<3
Tid: 01:29:34
Datum: 2011-04-02
Anonym
Håller med Sanna skitbra av er att inte lägga upp det. Jag visste inte ens att något hade läckt så nu vet jag att jag ska akta mig! (vill absolut inte se).
Tid: 11:37:00
Datum: 2011-04-02
Lilly
har skrivit det en gång men vill skriva det en gång till, Skitbra att ni inte lägger upp de här bilderna! vill verkligen inte se och tycker så synd om summit och alla skådespelare/regissören/ytterligare filmskapare m.m.

TACK SÅ MYCKET! :)
Tid: 12:03:12
Datum: 2011-04-02
lisa
jag ångrar så himla mycket att jag kollade på bilderna men jag kunde inte låta bli. åh jag önskar att jag kunda ta tillbaka det :(
Tid: 14:09:46
Datum: 2011-04-02
Karin
jag ångrar mig också sjukt mycket för att jag tittade på dem, men jag kan bara inte låta bli att göra det om det kommer nya bilder... så därför är det bra att ni inte lägger ut sånt! men tyvärr gör ju andra sidor det och då går det bara inte att låt bli :( fan, har dåligt samvete nu. tänker på kristen och resten av gänget...
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar