Rapport från "Breaking Dawn"-inspelningen




Fanet Tara var i helgen i Vancouver och besökte Bella Swans hus på inspelningen av Breaking Dawn, och här är en rapport från vad hon såg under sitt besök. Enligt Tara var säkerheten hög, och hon kunde inte komma speciellt nära inspelningen.

Jag har ett par bilder från Bellas hus där de filmade igår - trots att du inte riktigt kan se mycket förutom de svarta skärmarna. Säkerheten var superhög - produktionsbolaget hade "köpt" alla vägar runt Bellas hus så att ingen hade tillåtelse att "stå och hänga" där. Vi var inte tillåtna att komma någonstans i närheten av inspelningen eller fordona. Efter ungefär 40 minuter av att vi bara stått där i bakgrunden kom polisen och sa åt oss att vi var tvugna att gå därifrån. Vi fick inte vara någonstans i närheten av inspelningen inom tre kvarter.

Vad jag förstod så filmade de vid Bellas hus under bara en dag - jag kan inte tro att de byggde ett helt hus för bara en dags inspelning! Vi fick höra att ingen av skådespelarna var på plats, men jag är säker på att det var en lögn eftersom de borde ha varit där om de bara filmade under en dag. En annan tjej som också stod med oss såg Charlie på morgonen och vi var rätt säkra på att vi såg två från vargflocken åka förbi i de många bilarna med mörka fönster som flög upp och ner längs vägen.

Jag pratade med en produktionsmedlem på ett lokalt café och han sa att under hans 20 år i filmbranschen hade han aldrig sett så mycket sekretess och säkerhet på en produktion. Han nämnde att han tyckte det verkade konstigt att stjärnorna gömde sig från människorna som gjorde dem till stjärnor.

Jag är glad att säkerheten var hög. Trots att jag ÄLSKAR att se bilder från inspelningen, vill jag samtidigt inte att något ska avbryta filmningen! Och eftersom det här är de två sista filmerna i sagan, skulle jag vilja lämna vissa saker till att bli en överraskning. Men bara en del...


Källa

Skrivet och översatt av: Jossan
Tid: 16:38:50
Datum: 2011-03-08
Breakingfree.se
Jag vet inte om ni redan har sett det, men annars vill jag tipsa om att där är en intervju med Kristen i den nya svenska tidningen DO YOU som kom ut idag.



Scans från tidningen

http://s849.photobucket.com/albums/ab54/breakingfreedotse/ovrigt2/
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar