Teresa Palmer smickrad över att bli igenkänd som Kristen


Teresa Palmer är en skådespelerska som har varit med i filmen som till exempel Trollkarlens Lärling, Bedtime Stories och Take Me Home Tonight. Hon blir ofta igenkänd av folk på stan som tar henne för Kristen. Kan ni se likheten?

Nextmovie: Säger folk ofta till dig att du ser ut som Kristen Stewart?
Teresa: Jag blir igenkänd som henne en hel del och jag tycker att det är rätt smickrande... Formen på våra ansikten är likadan, de spetsiga hakorna och våra läppar, och det mörka under våra ögon. Jag kan definitivt se likheten... Jag skulle älska att spela syskon i en film vid något tillfälle.
Jag är faktiskt ett riktigt stort fan till henne. Jag tycker att det hon gör är väldigt intressant - det liknar ingenting annat jag har sett någon göra på film förut. Hon är rätt mörk och grubblande men hon äger det. Det är den hon är. Hon försöker inte vara någon annan. Hon är väldigt naturlig likaså, det där hon gör med sitt hår och biter i läppen. Det är något så älskvärt i hur tafatt hon kan vara.

Källa
Bildkälla

Skrivet och översatt av: Jossan
Tid: 17:31:50
Datum: 2011-03-03
cilia
hej jag ville bara säga att du vet teamkristen.blogg.se?? a de har lagt ner den bloggen , och snälla gör inte det med kristens.se!! iallafall inte än!! det här är den BÄSTA BLOGGEN !!!!!
Tid: 18:13:05
Datum: 2011-03-03
Jossan - kristens.se
Cilia: Självklart kommer vi inte att lägga ner bloggen! Vi tycker att det är jättekul att blogga om Kristen! :) Tack så mycket för ditt beröm! :D
Tid: 18:28:55
Datum: 2011-03-03
Malin - malyn.se
En rolig grej är ju att de både är australienska, eftersom Kristens mamma är det! :) Man kan ju definitivt se en likhet mellan dom, och det vore riktigt roligt att få se dom spela mot varandra som syskon faktiskt!
Tid: 18:42:55
Datum: 2011-03-03
Fanny
De är verkligen lika! Väldigt lika former och drag i ansiktet, som Malin skriver vore det super kul att se dem spela tillsammans :D
Tid: 18:53:16
Datum: 2011-03-03
Anna
hahah men shit :O jag trodde verkligen det var Kris på bilden först, haha ..
Tid: 19:06:33
Datum: 2011-03-03
Aphrodite
Men om man söker på Teresa Palmer och tittar på bilder på google ser man inte särskilt mycket till likhet! Just den där bilen är rätt lik allt under ögonen men andra bilder inte så särskilt. :) tycker jag
Tid: 19:42:29
Datum: 2011-03-03
ina
WOW, jag trodde det var en ny gammal bild från när Kristen var blond! :D
Tid: 21:47:21
Datum: 2011-03-03
lisa
tcker hon bara liknar henne här....
Tid: 18:23:50
Datum: 2011-03-04
Vanessa
Ha! De är jättelika...! avis....
• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar