Jodie Foster är en av Kristens favoritskådespelerskor


Kristen Stewart har nyligen kommenterat några saker hon gillar och influeras av:
Enligt: Contact Music:

"En av mina favorit skådespelerskor är Jodie Foster. Jag tror att det har mycket med att göra med min huvudroll i min första film med henne. Jag såg henne på en hel del uppsättningar. Jodie är inte den typ av person att ge råd till, men hon gav mig definitivt ett starkt inflytande. "

Kristens influenser kommer inte bara från hennes professionella kollegor, hon är också en stor musikälskare och hon erkänner att hennes favoritartister har påverkat henne.

Hon la till: "Jag är lite av en gammal själ när det gäller min musiksmak. Min all-time favorit låt är "Madame George" av Van Morrison. Den låten blir aldrig gammal för mig. Det är något tröstande och ömt om den.
"

Källa

Skrivet och översatt av: Hanna - Vid användning länka och ge cred till kristens.se
Tid: 21:12:31
Datum: 2011-05-15
SsSs
Om ni googlar kristen stewart OIUCU photoshoot, så kommer det några gamla bilder från en potoshoot, som åtminsone jag inte har sett bilder från. Tänkte tipsa för jag har inte sett dom här på bloggen =)

• Diskussion är tillåtet, men inga kränkande eller rasistiska kommentarer. Tack!
• Länkar till bilder som inte släppts officiellt av filmbolagen raderas.
• Innan du ställer en fråga, läs igen vår FAQ. Din fråga kan redan vara besvarad och vi kommer då inte att svara på den igen.
• Svar på frågor skrivs i samma inlägg du kommenterar (förutom förfrågningar om länkbyten). Ska vi svara i din blogg, skriv det i din kommentar.
• Reklam raderas i de fall den inte skrivs i våra veckoposter.
• Spam raderas. Vi tvekar inte för att blockera IP-nummer vid upprepade spamkommentarer.
• Ibland kan det se ut som om din kommentar inte skickats. Oroa dig inte, den har troligen gjort det. Är du osäker så skicka den igen. Råkar det bli dubbla kommentarer raderar vi den ena.

Kom ihåg mig?
Namn


E-mail [dold]


URL


Kommentar